Теплові завіси. Сервіс та діагностика

Теплові завіси представляють собою прилади, які підключаються до електромережі і використовуються в якості захисту приміщення або споруди від попадання холодного повітря.Холодне повітря, як правило, проникає через дверні прорізи, віконні рами, тому таке обладнання встановлюється у відповідних місцях. Теплові завіси найчастіше експлуатуються в супермаркетах, ресторанах та інших торговельних і громадських закладах у Київі або іншому місті. Не дивно, що в зв’язку з широким використанням, подібне обладнання періодично виходить з ладу.Тому необхідно регулярно проводити профілактику і при необхідності ремонт теплової завіси.Рекомендується звертатися виключно до фахівців, які вже мають досвід роботи з подібними агрегатами.

27112007138

У яких випадках необхідний ремонт повітряної завіси?

  • Однією з найпоширеніших причин поломок завіси є неправильний монтаж.
  • Постійно високий температурний режим.
  • Відсутність чищення та проведення інших профілактичних робіт.

При виникненні шуму, зниження температури або безпричинному вимиканні приладу зверніться до фахівців

Професійна діагностика і ремонт повітряних завіс

Компанія пропонує послуги по установці, обслуговуванню і ремонту теплових завіс в місті Києві та Київській області і професійно виконає наступний перелік робіт:

  • діагностика теплової завіси (зовнішній огляд, перевірка конструкції блоку та всіх кріплень, перевірка роботи обладнання у всіх режимах, і тестування пульта переключення);
  • перевірка лінійного і фазового напруги;
  • чистка елементів завіси і зовнішніх вузлів;
  • перевірка роботи та стану робочих лопатей;
  • огляд повітряних фільтрів та їх заміна при необхідності;
  • огляд і підтяжка (при необхідності) підтяжка проводів і сполук;
  • перевірка робочого проходить електричного струму силових частин по відношенню до номінального рівня;
  • гарантія наданих послуг – 2 місяці.

Варто пам’ятати, що своєчасна допомога фахівців і постійне сервісне обслуговування такої техніки, як теплові завіси, дозволяє значно продовжити термін її служби і на 100 % виключити всілякі поломки в майбутньому. Сервіс рекомендує звертатися до спеціалістів 1 раз на місяць і не рідше 1-го разу в квартал.

Leave a Reply

*

captcha *