Швейна машина зламалася?

Що ж таке швейна машина? Це складний механізм, призначений для сточування, обметуванням та інших операцій, що виконуються при шиття виробів. Цей механізм повинен бути дуже добре і точно відрегульований. Важливо: обов’язкова відповідність з часу робота всіх вузлів і деталей машини. Якщо в якомусь сайті відбувається збій, то машина починає погано працювати. Розглянемо найбільш часті неполадки в роботі швейної машини, які може усунути власник самостійно.

image-18000585-0-1425393094000-1000x800

ГОЛКА

На жаль, більшість власників швейних машин приділяють дуже мало уваги голки для швейної машини, а від неї залежить дуже багато. Розмір голки, якість обробки її поверхні, проточка в місці захоплення нитки все це грає велику роль на якість строчки. Відповідність «голка — нитка — матеріал» має бути обов’язковим. Якщо в машині стоїть товста голка, а заправлена тонка нитка — погано і навпаки. В голці є довга проточка, в якій ковзати нитку, так от ця нитка повинна заповнити майже повністю цю проточку, але не виступати назовні. Якщо нитка виступає назовні, то в момент проколу тканини, голка її переріже. Голка повинна бути рівна і гостра, якщо вона затупілась, то її необхідно замінити на нову.Вставляти голку необхідно до упору вгору в игловодитель, довгою лыской (проточкою) з боку входу нитки і міцно зафіксувати кріпильним гвинтом.

ГОЛКА ЛАМАЄТЬСЯ

Швидше за все, голка крива та її вістря, відігнуті в бік, не потрапляє в отвір голкової пластини, а ударяється об її поверхню. У цьому випадку необхідно замінити голку. Наступний випадок: голка не може проткнути шар матеріалу, гнеться і ламається, особливо часто це відбувається на швах. Голка гнеться, коли прострочену тканина виймають з-під лапки на себе, треба від себе. Справа в тому, що коли Ви витягуєте ткати на себе, нитка вискакує з-під лапки і гніт голку. Найгірший випадок, якщо голка вдаряється про човниковий пристрій, тут Вам без механіка не обійтися.

МАШИНА ПОГАНО ПРОСУВАЄ ТКАНИНА.

Це відбувається у наступних випадках: 
1.Ослаб або не відрегульовано тиск притискної лапки. Необхідно збільшити тиск, на різних машинах це робиться по різному, але завжди регулятор знаходиться в лівій верхній частині рукава машини. Якщо там знаходиться штир, то його потрібно придавити. Якщо регулятор, то, покрутивши його за годинниковою стрілкою, притиск збільшуємо, проти — зменшуємо. 
2.Зубці транспортера тканини опущені або дуже мало виступають над голкової пластиною. Перевірте регулятор підйому транспортера тканини, можливо, Ви його вимкнули.
3.Так само це може відбуватися, якщо ослабли гвинти кріплення транспортера тканини до механізму просування, ці гвинти перебувають під голкової пластиною.
4.Зубці транспортера забиті очесами тканини, які впираються в вушко пластину і заважають роботі транспортера. Необхідно зняти вушко пластину і почистити транспортер тканини загостреною паличкою.

ПОГАНА РЯДОК.

Погана рядок, косі стібки це часто відбувається через ослаблення гвинтів кріплення транспортера тканини, а так само може бути в цьому винна нитка, заправлена в машину. Справа в тому, що нитка буває різною крутки, спробуйте замінити нитку. Туга або слабка рядок буває внаслідок разрегулювання машини. Якщо при шитті утворюються петельки з нижньої сторони матеріалу, то ослаблена верхня нитка. У разі петельок зверху ослаблена нижня нитка.

Регулювання нижньої нитки: 
1.Взяти шпульный ковпачок. На ньому є гвинтик, яким затискається притискна пружинка. Під цією пружинкою проходить шпульная нитка. За годинниковою стрілкою Ви підсилюєте натяг шпульного нитки, проти — послабляєте. 
2.Перевіряється правильність натягу наступним чином. Потрібно вставити шпульку з намотаною ниткою в шпульный ковпачок (завжди вставляєте шпульку проти ходу руху нитки). Потім берете за кінець нитки і злегка трясете шпульный ковпачок, він повинен трохи опуститися на нитки. Якщо він вільно ковзає на нитки, треба піджати регулювальний гвинтик.
3.Як правило, якщо шпульный ковпачок добре відрегульований, то іншу регулювання виробляють тільки регулятором натягу верхньої нитки. У деяких моделях сучасних машин, приміром, ЗІНГЕР, ХУСКВАРНА, шпулька вставляється зверху прямо в човниковий пристрій. На цьому пристрої теж є регулювальний гвинт, він зліва, якщо Ви дивитеся на човниковий пристрій. Регулювати дуже акуратно, так як можна зламати буртик човникового пристрою. Краще витягнути човниковий пристрій з машини, відрегулювати і вставити назад.При нормально відрегульованої верхній і нижній стібки нитки будуть однакові з обох сторін. Вони будуть щільні і, якщо Ви потягніть за обидві нитки, то вони повинні відірватися. Я, повторюся, відповідність «голка-нитка-тканина» повинно бути обов’язковим, тільки в цьому випадку Ви отримаєте хорошу сходинку.

ПРОПУСК СТІБКІВ

Перше, що необхідно зробити, це перевірити голку, тупа, крива, іржава голка дуже сприяє цьому. Спробуйте замінити її на нову, відповідно до вище сказаного. Взагалі — то пропуск стібків це найбільш часте звернення власників машин в ремонтні організації. Від голки дуже багато залежить.

Голки бувають різні:

-стандартні,

-по трикотажу,

-по шкірі,

-по штучній шкірі,

-за Джинсу і т д.

Детальніше про голці можна прочитати в статті:»Вибираємо голку для Швейної машини.«. Якщо Ви шиєте шовковими або лощеными нитками і пішли пропуски, то спробуйте замінити нитку, але спочатку спробуйте перевернути котушку. Все перепробували, не допомагає»? Значить, неполадки в пристрої машини, і виправити їх може тільки досвідчений механік.

МАШИНА РВЕ НИТКИ.

Найчастіше тому, що вони туго натягнуті. Часто в цьому винне погане якість ниток (старі або з потовщенням).Дуже часто нитка рветься об гострі краї нитенаправителя, ниткопритягувача, игольного отвори. Перевірте заправлення нитки, можливо, вона десь заплуталася. Іноді нитка зіскакує з котушки і заплутується, підкладіть під котушку шматочок фетры або повсті, щоб був рівномірний знімання нитки з котушки. Якщо верхня нитка обривається в момент виходу голки з игольного отвори, в цьому випадку винне човниковий пристрій і Вашу машину потрібно ремонтувати.

ТУГИЙ ХІД

Для того щоб машина не стукала і була легкою в ходу необхідно змащувати її через кожні 8-10 годин роботи. Сучасні машини, до, наприклад, машини фірми PFAFF, не змащуються споживачем — у них власник змащується тільки човниковий пристрій. Повну змащування машини такого типу може зробити тільки досвідчений фахівець і тільки спеціальним маслом

Leave a Reply

*

captcha *