Ремонт пилососів

Для тих, кому потрібен ремонт пилососів може запропонувати не просто тисячу майстрів, а й, напевно, не один десяток тисяч майстрів. Адже не просто велике місто, а місто з великими технічними традиціями.

image

Крім того, для тих, хто затіяв ремонт пилососа може надати і потрібні запчастини, практично, для будь-якої моделі.

Враховуючи рівень майстрів, інженерів і конструкторів міста, ремонт пилососів не є важко здійсненним завданням, але, слід пам’ятати, що серед великої кількості дійсно кваліфікованих майстрів завжди буде якийсь відсоток «полузнаек». Так, що краще звертатися в надійні фірми, а не довіряти ремонт невідомо кому. У нашій фірмі достатньо кваліфіковані та відповідальні майстри. Тому звернувшись до нас, Ви гарантовано отримаєте максимально ефективний ремонт, за адекватними цінами.

Ремонт пилососів на дому 

Для тих, хто хоче проводити ремонт пилососів на дому надає безліч можливостей. В принципі, пилосос – не холодильник, привезти його в майстерню не складно, але, не у всіх є час і бажання це робити. До того ж, багато поломки не настільки складні, щоб був потрібний ремонт в умовах майстерні.

У більшості випадків пилососи «хворіють» проблемами з двигуном або обривом шланга. У більш рідкісних випадках – електроніка. Але це рідко і стосується, як правило, складних моделей (наприклад, робот-пилосос). По більшій частині, електроніка в пилососах досить проста і складається з плати управління табло (якщо воно є) і плати керування режимами роботи двигуна.

Ремонт шланга пилососа 

Ремонт шланга пилососа завдання неоднозначна для різних моделей пилососів. Проблеми шлангів, як правило, полягають в розриві. Найбільш часто розрив відбувається біля ручки або біля кріплення до пилососа. Рідше, набагато рідше, буває розрив десь посередині шланга.

Часто, таку проблему в домашніх умовах вирішують з допомогою ізолюючої стрічки або навіть скотча. Метод достатньо недовговічний, так і на великих обертах» не завжди ефективний. До того ж, цей метод більш або менш прийнятний для пилососів, у яких перемикач управління знаходиться на корпусі пилососа, а не на ручці шлангу. Для пилососів з управлінням на ручці шлангу цей варіант погано застосуємо з-за того, що розрив шланга веде до підвищеного навантаження «на злам» проводів, які знаходяться всередині шланга і ведуть до перемикача на ручці.

Загальний принцип такий ремонту (якщо розрив недалеко від ручки або блоку приєднання до корпусу пилососа):

  • Розібрати ручку (десь на гвинтах, десь на засувках, де і те і інше, а в деяких китайських варіантах, наприклад, взагалі на клеї);
  • Обрізати порвану частина (якщо у шлангу є дроти управління, провідні до ручки, то слід їх зачистити і перепаяти). При підключенні проводів слід уважно поставитися до моменту короткого замикання (в деяких моделях ще й до полярності);
  • Далі – зібрати назад.

Якщо ж обрив стався посередині (що вкрай рідко), то доведеться використовувати клей або проміжну муфту. Але, важливо не забути, що в цьому місці тепер «зона закріпачення» і слід подбати про ребрах жорсткості (для відбору напруги). Поясню на пальцях: до розриву покриття шланга було єдиним і все навантаження рівномірно розподілялися по всій поверхні. Після заклеювання в місці клейового з’єднання утворилася тверда поверхня. Тепер навантаження на волокно зверху і знизу будуть більше і є шанс розриву в самому «не еластичному» місці – біля клейового з’єднання.Тому, на місце склеювання варто накласти ізолюючу стрічку (максимально щільно) для відбору напруги. За таким же принципом, до речі, працює фольга сигаретних пачках і шоколадки. Вона відбирає напруга при деформаціях (падіння, вантаж зверху тощо) і не дає продукту «розтріскуватися».

Ремонт двигуна пилососа 

Ремонт двигуна пилососа, як правило, обумовлений однією з трьох найбільш частих поломок:

  • Заміна щіток;
  • Заміна підшипників;
  • Розбалансування крильчатки.

З заміною щіток, у більшості випадків проблем не виникає, оскільки вони легко виймаються. А от при заміні підшипників і зніманні крильчатки часто виникає проблема: «Як відкрутити гайку притискуючу крильчатку?». При уявній сміхотворності проблеми вона не так проста. У деяких випадках гайку розігрівають, вона розширюється і тоді легко піддається. Але, в цьому способі є небезпека деформації пластикових деталей і власне самої крильчатки в результаті теплового розширення.

В інших варіантах намагаються зафіксувати якір, вставляючи в отвори для щіток, наприклад викрутку. Метод небезпечний тим, що можна пошкодити обмотку.

Один з найбільш прийнятних методів – за допомогою двох брусків. Треба взяти два бруска за розміром входять у отвори для щіток (в ідеалі, на кінці брусків наклеїти гумові накладки) і з допомогою лещат обережно затиснути вал. Але не перетиснути, щоб не деформувати вал. Будь-яка нерівномірність форми, на великих оборотах буде створювати биття, що призведе до швидкого зносу підшипників.

З приводу розбалансування крильчатки, варто відзначити, що часто достатньо просто зняти і поставити на місце (якщо немає видимих ушкоджень).

Ремонт миючих пилососів 

На запит «ремонт миючих пилососів», напевне відгукнеться не одна сотня ресурсів. Важливо розуміти, що ремонт простих пилососів істотно відрізняється від ремонту миючих пилососів. Тут потрібен фахівець не «взагалі за пилососів», а саме за миючих пилососів. Це важливо. У миючих пилососів значно ширші функціональні можливості, що істотно ускладнює конструкцію як механічної складової, так і електронної.

Конструкція миючого пилососа складніше, принцип дії передбачає роботу з вологою, що вже сприяє більшої вірогідності поломки, ніж у сухих пилососів. Крім того, у складних конструкціях зростає «ступінь важливості гвинтика». Мається на увазі, що в складних системах достатньо навіть незначної поломки, щоб вся система «пішла в рознос». Наприклад, у звичайних пилососах при розбалансування крильчатки протягом деякого часу (іноді досить довгого часу) лише зайвий шум буде доставляти дискомфорт.Якщо занадто довго не звертати уваги, то поб’ється підшипники або заклинить двигун, але, деякий час працездатність пилососа буде в межах норми.

З миючими пилососами все складніше. Це відразу ж може позначитися на роботі датчиків, які будуть намагатися збалансувати роботу пилососа і видавати помилкові сигнали. А це, в свою чергу, призведе до «екстремального» режиму роботи двигуна. І це тільки один з варіантів. Є варіант неправильної подачі рідини і миючих засобів. Є варіант виходу з ладу датчика або плати управління.

Тому, не варто намагатися самостійно ремонтувати миючий пилосос. Неправильний «діагноз» може призвести до ускладнення проблеми і, як наслідок, істотного подорожчання ремонту і подовження часу ремонту. Краще довірте цю роботу нашим майстрам. Майстрам з належними знаннями, кваліфікацією, досвідом і, що важливо, з потрібною апаратурою та інструментами.

Ремонт пилососа Самсунг 

Якщо знадобився ремонт пилососа Самсунг, то це, швидше за все, щітки, пилозбірник мішок або обрив шланга.

Ремонт пилососів Самсунг, безумовно не обмежується тільки вище за перерахованими проблемами. Буває зниження тяги, сильний гул двигуна і поломка ручки (або перемикача).

Ремонт пилососів Samsung, як правило, недорогий. У більшості випадків, можливий ремонт своїми руками, при невисокій технічної грамотності, з мінімальними навичками. Великі поломки зустрічаються досить рідко і, як правило, при тривалому терміні експлуатації.

Єдине, що може ускладнити ремонт пилососа Samsung своїми руками так це обрив шланга біля ручки. Самсунг чомусь зробив цю ручку в більшості моделей нерозбірної або частково розбірної. Швидше за все, для стимуляції покупок шланга.

Так само, варто відзначити, що тим, хто має пилосос Самсунг ремонт обходиться порівняно недорого. Хоча, звичайно, ремонт двигуна або регулятора потужності вже не буде копійчаним, але, все ж обійдеться дешевше ніж у європейських моделей.

Ремонт двигуна пилососа Самсунг – найдорожча операція (зараз мова не йде про робота-пилососі, там плата управління теж дорога). Тому таку роботу, як ремонт двигуна або регулятора потужності коштує вже довіряти нашим майстрам.

Ремонт пилососа LG 

Ремонт пилососа lg найбільш часто пов’язаний з чисткою фільтра, поломкою кнопок, розриву шланга і зносом приводних ременів і підшипників. У загальному і цілому LG навчилися робити досить надійну техніку. Але, велика потужність всмоктування часто підводить LG. Швидко забивається фільтр, а при забитому фільтрі навантаження на двигун зростає, що призводить до проблеми підшипників і приводних ременів.

Ремонт пилососів lg відносно недорогий. І хоча, таку операцію, як заміна підшипників все ж слід довіряти професіоналам, все ж вартість самих підшипників невелика.

Ремонт пилососа Zelmer 

Ремонт пилососа zelmer найбільш часто пов’язаний з тим, що він не включається. Не варто поспішати з розбиранням і ремонтом двигуна. Двигун там як раз досить надійний. А ось проводи та кнопки не дуже. Варто перевірити контакти біля вилки і намотування шнура. Часто саме там провід відривається. Так само можуть бути проблеми з кнопкою включення.

Дорогим ремонт пилососів zelmer стає, якщо дійсно проблема з двигуном. Справа в тому, що двигуни zelmer робить нерозбірними. В принципі, багато умільці вміють розбирати навіть нерозбірні двигуни, але це вже самодіяльність: висвердлити стопорну шайбу, зняти колесо, розібрати, потім ще зібрати як було…

Ремонт пилососів Електролюкс 

До основних проблем які викликають ремонт пилососів електролюкс можна віднести: засмічення фільтра, розрив шлангів, знос щіток і розрив контактів плати управління.

У більшості випадків ремонт пилососів electrolux можна проводити без розбирання двигуна, що значно спрощує завдання.

У більш рідкісних випадках ремонт пилососа електролюкс передбачає заміну підшипників або іскри в колекторі. Тут вже без розбирання не обійтися. Але це, як правило, «вікова» проблема. І вона з’являється при тривалому терміні експлуатації.

Так само ремонт пилососа electrolux трапляється із-за обриву кабелю живлення. Не сказати що дуже часто, але трапляється.

А взагалі, електролюкс – це дуже гарне поєднання витонченості форм і технічної надійності.

Ремонт пилососів Томас 

Термін «Ремонт пилососів Томас» дуже неоднозначний з причини величезного розмаїття моделей цієї торгової марки. Тут і миючі пилососи, і «сухі», і навіть «сухі» з гігієнічної прибиранням (з «мєшковой» фільтрацією).

Головна проблема стимулююча ремонт пилососа Томас – це втрата потужності і шум. Звичайно, на початковому етапі це виникає через забитий фільтр, який змушує працювати двигун в дуже інтенсивному режимі. А потім настає черга щіток і підшипників.

Тому, якщо не хочете проводити ремонт пилососів thomas – просто робіть регулярну профілактику. Чистіть фільтри регулярно. Чим чистіше фільтр – тим довше термін служби. Приблизно так можна охарактеризувати роботу пилососів цієї марки.

Ремонт пилососів Bosch 

Основні поломки, з-за яких потрібен ремонт пилососів bosch загалом, ті ж, що і у «Томасов». По дрібницях bosch ламається рідко. Техніка хороша, надійна.

Взагалі ремонт пилососа bosch був би досить рідкісним явищем, якби не популярність цієї марки вже протягом не одного десятка років. Або, якщо б наше населення хоча б наполовину дотримувалося тих правил, що викладені в інструкції з експлуатації.

Ремонт пилососів Karcher 

Як правило, ремонт пилососів karcher проводиться через падіння потужності (до слова сказати, керхер і так не відрізняється підвищеними показниками в цьому напрямку), поломками кабелю і кнопок включення. Втрата потужності, як правило, починається з забитого фільтра, а далі – щітки і підшипники.

Ремонт пилососів керхер має характерну специфіку в тому, що багато його деталі легко знайти у продажу і коштують вони недорого.

Справедливості заради, варто сказати, що ремонт пилососа karcher не дуже часте явище і якщо вчасно проводити профілактику, то він буде служити роками.

Ремонт пилососів Філіпс 

Ремонт пилососів Філіпс, як правило, виготовляють з двох причин: втрата потужності або відмову від включення.

Якщо ремонт пилососа Філіпс виробляється з-за втрати потужності, то це все та ж проблема: забитий фільтр. Але, це якщо пощастило двигун не встиг «розхитатися». Якщо ж ні – тоді заміна щіток або підшипників.

Відмова від включення – це, найчастіше, обрив проводу в районі вилки

Leave a Reply

*

captcha *