Ремонт перфоратора

Перфоратор це сучасне, функціональне електрообладнання, призначене для виконання широкого спектру завдань у галузі будівництва: свердління твердих матеріалів (штукатурки, бетону, цегли), пробивання стін, свердління отворів в м’яких матеріалах (дерево, гіпсокартон), вворачивание і вивертання шурупів. Настільки висока функціональність електроінструменту забезпечується застосуванням різних насадок, які, як правило, поставляються в комплекті до обладнання. Однак і такий, здавалося б, зносостійкий інструмент, як перфоратор, може мати потребу в ремонті.

f6a2a812c64139b7fd11f412ecd98fc8

Фахівці нашої компанії здійснюють комплексний підхід до діагностики та усунення несправностей перфораторів виробництва різних фірм: Bosch, Makita, Hitachi, Bort, Интерскол. У нашому розпорядженні є власний склад запасних частин для різних моделей інструменту, тому всі ремонтні роботи ми здійснюємо в самі короткі терміни.

Можливі причини поломки інструменту

Оскільки перфоратор призначений для виконання складної і трудомісткої роботи, то його несправність не така вже й рідкість. Неважливо, хто виготовив ваш інструмент — Бош або Макіта, неполадки залежать не від виробника, а від умов експлуатації обладнання, точніше, при їх порушенні. Необхідність в ремонті перфораторів виникає з наступних причин:

Як відомо, найпоширеніша причина поломки перфоратора – це попадання дрібної стружки та пилу всередину, при роботі.

Такий пил утворюється при бурінні якого-небудь матеріалу. Досвідчені майстри кажуть, що розраховувати на захисні ковпачки від такої пилу можна не завжди. Також вони радять захистити перфоратор самому. При різному типі роботи потрібна різна захист. Ну, наприклад: ви свердліть стелю. Надіньте половинку старого гумового м’ячика на перфоратор, тоді ймовірність поломки буде майже нульовий. Але, на жаль, порох – не єдина причина поломки перфоратора.Адже якщо б це була єдина причина, то, напевно, всі м’ячики в магазинах вже скінчилися б! Так що зараз ми розглянемо інші причини поломки інструмента.

Перфоратор – це теж механізм.

І як у будь-якому механізмі з тертьовими деталями, в ньому є картер. У картері закладено масло. Без цієї мастила деталі циліндра, тертьові деталі механізму дуже швидко прийдуть в непридатність і від ремонту вже нікуди не дітися. Часто масло з перфоратора йде через ущільнювальні гумові кільця (вони з’єднують деталі корпусу). З практики ми бачимо, що вже через 100 годин роботи, потрібна заміна ущільнювальних кілець у перфораторі.Зробити таку профілактику можна і самостійно, але буває ситуація, коли не маєш ні найменшого поняття, яким чином розбирається електроінструмент. Тоді краще довірити роботу сервісного центру. Робимо висновок: Якщо Ви бачите, що на корпусі інструмента присутні патьоки масла – це явна причина того, що перфоратори потрібна технічна допомога.

Є ще й інша причина поломки перфоратора. Це – неякісний бур, доліт або свердло. Хвостовики цих частин інструменту нерідко виготовлені незрозуміло де і з чого. Оплачувати похибки дешевої забезпеч доводитися самому користувачеві. Адже це може привести до поломки затискного механізму або стовбура перфоратора. А ремонт такої поломки може обійтися в 30% вартості самого пневмоінструменту! Звичайно, це дорого. Тому зробіть для себе правильний висновок: краще відразу купити якісний інструмент, ніж зекономити зараз, а потім витратити набагато більше.

Leave a Reply

*

captcha *