Ремонт кварцових годинників

Ремонт кварцових годин у багатьох аспекти схожий на ремонт механічних годинників. Існують кілька схожих деталей в конструкції кварцових і механічних годин. Перше таке подібність – це колісна система, яку називають ангренажем. Вона є однією з систем зубчастого зачеплення, яка є частиною годинникового механізму.

maxresdefault (1)

Друге схожість – стрілочний механізм.

Стрілочний механізм оснащений хвилинним трибом, вексельним з колесом вексельним трибом, годинниковим колесом, а також переказним колесом. Останнім схожість – механізм, переведення стрілок, який називають ремонтуаром. У кварцових і механічних годинниках механізм переведення стрілок схожий. Його основні частини: заводне колесо, барабанне колесо і заводний триб.

Відмінностей між кварцовим і механічних механізмом також достатньо. Першими таким відмінністю є наявність пружинного двигуна у механічних годинниках, якого немає в кварцових. Відрізняються вони також і відсутністю системи спуску (анкерна вилка) і системи регулятора (баланс) в кварцових годинниках. Між тим, кварцові годинники також мають елементами, яких немає у механічних годинниках.

Першою такою деталлю є електронний блок.

В електронному блоці також знаходиться кварцовий генератор. Завданням електронного блоку є посилка імпульсів крокового двигуна, який при цьому повертає стрілки. Кроковий двигун є другою основним елементом кварцового механізму. Третя важлива деталь – елемент харчування. Саме він і забезпечує роботу годинах, як правило, — це дванадцять місяців безперервної роботи годин.

Кварцові годинники ремонтують також як і годинник з механічним механізмом.. Всі деталі, які належать колісній системі, а також мости і плата чистяться в бензині «Калоша». Таким же чином чистяться і контакти, які входять до контактний блок. Забороняється проводити зачистку контактів електронного блоку за допомогою таких металевих предметів, як пінцет, викрутка або інших схожих.

Для подібних операцій рекомендують брати лопатку з дерева, на виготовлення якої пішли тверді порід. Для ремонту годинників з кварцовим механізмом радять брати антимагнітний пінцет, матеріал якого латунь. Він з легкістю подолає можливі труднощі, які можуть виникнути при встановлення крокового двигуна, який має у своєму складі ротор.

Ротором називається трибів в поєднанні з магнітом.

Тому не рекомендують використовувати звичайний пінцет, адже він буде магнітити ротор, що ускладнити його встановлення в потрібне місце.

Деталі кварцових годин відрізняються розміром від механічних деталей, перші, як правило, значно менше. Це пояснюється тим, що їм не потрібно нести на собі сильну напругу, яку створюють пружина або двигун. З цієї причини рекомендують використовувати лупу 3х4. Колісна система кварцових годин, як і їх деталі не підвладні великому напрузі, і не передають енергію пружини, саме тому не радять змащувати осі ротора і коліс.

Чистку кварцового механізму потрібно проводити з особливою увагою. Як правило, через деякий час олія загусає, що є однією з причин поломки механізму або погіршення перебігу годин. Причиною цього є те, що енергія, яку виробляє кроковий двигун в рази менше енергії пружини, і її може бути не достатньо для того, щоб здійснювати обертання коліс.

Ремонтуючи кварцові годинники, належну увагу потрібно приділити і котушці індуктивності. Її функцією є створення магнітного поля, яке в свою чергу змушує рухатися ротор, а останній уже й інші колеса в механізмі.

Цілісність котушки перевіряється за допомогою тестера або омметра. Якщо котушка испорченна, а саме обірвана, то її опір буде досягати неймовірно великих показників.

Наступний крок – перевірка цілісності доріжок, які відносяться до електронного блоку, а також надійності контактів елемента живлення. Важливий нюанс – вони повинні якомога щільніше стикатися з електронним блоком.ф

Leave a Reply

*

captcha *