Ремонт газонокосарки своїми руками

Багато власників бензинових газонокосарок рано чи пізно стикаються з технічними неполадками цієї техніки. Найчастіше проблеми виникають через три-чотири сезону активної експлуатації газонокосарки або після того, як техніка проводить зиму в неопалювальному гаражі.

ремонт-газонокосилок-Grillo-Грилло

Проявляються ці неполадки наступним чином:

  • газонокосарка не заводиться
  • газонокосарка заводиться, але незабаром глохне
  • двигун газонокосарки працює з перебоями
  • двигун газонокосарки працює не на повну потужність

Неважливо, який двигун стоїть на вашій косарки: дорогою японець Kawasaki або простий китайський Lifan, за роки експлуатації ці проблеми, з більшою часткою ймовірності, проявляться у всіх газонокосарок. Однак, не варто засмучуватися і поспішати везти вашу косарку в сервісний центр. У переважній більшості випадків, газонокосарку можна без особливої праці відремонтувати своїми руками. У цьому матеріалі ми докладно розповімо, як це зробити!

Виявляємо причину несправності

Щоб відремонтувати газонокосарку самостійно, краще керуватися принципом «від простого до складного». Для початку перевірте, чи достатньо в баку бензину. Якщо косарка перестала заводитися після зимівлі, варто злити старе паливо і замінити його на новий. Іноді трапляється низькоякісний бензин, який може дати осад або навіть расслоиться за зиму, а деякі мотори газонокосарок дуже чутливі до якості палива.

Якщо є впевненість в якості бензину, але газонокосарка не подає ознак життя, наступне, що потрібно зробити – це перевірити іскру. Для цього потрібно зняти провід з ковпачком з свічки і викрутити її спеціальним свічковим ключем, який повинен йти в комплекті з газонокосаркою. Потім накиньте ковпачок на свічку, прикладіть її різьбову частину до металевої деталі двигуна і попросіть кого-небудь смикнути стартер. В цей момент повинна з’явитися яскрава синя іскра, яка добре помітна навіть вдень.Майте на увазі, що притуляти свічку потрібно до чистої металевої поверхні двигуна, яка не покрита фарбою і яка може проводити струм.

У разі, якщо іскри немає, потрібно замінити свічку, а якщо іскра слабка і нестабільна, то краще почистити її дрібним наждачним папером або надфілем. Але, в 90% випадків, причина неполадок в роботі газонокосарки криється в іншому. Найчастіше, проблеми з’являються з-за засмічення карбюратора, і далі в цій статті ми розповімо, як його почистити самостійно.

Чистимо карбюратор двигуна газонокосарки

Демонструвати процес чищення карбюратора ми будемо на прикладі бензинової газонокосарки Craftsman з двигуном Briggs&Stratton. Велика частина газонокосарок та їх моторів дуже схожі один на одного, так що цей матеріал застосовується в більшості випадків. Отже, приступаємо до роботи!

Увага! У процесі роботи можливі витоку бензину. Не можна працювати всередині приміщень. Перед початком роботи переконайтеся, що поблизу немає відкритих джерел вогню. Не паліть під час роботи!

Насамперед, з допомогою плоскої викрутки треба зняти кожух повітряного фільтра до двигуна.

Відкрутивши гвинти, зніміть пластиковий кожух і дістаньте повітряний фільтр. Зверніть увагу на його засміченість. Поганий стан фільтра також може бути причиною нестабільної роботи двигуна, тому, при необхідності, замініть фільтр або хоча б почистіть його за допомогою пилососа.

Під кожухом знаходиться внутрішня кришка повітряного фільтра, яку теж необхідно зняти, відкрутивши болти. Зробити це простіше всього накидним ключем. Після того, як відкрутіть болти, акуратно зніміть кришку, на ній, зі зворотного боку, повинен бути закріплений повітряний шланг, який теж потрібно зняти.

Під кришкою знаходиться сам карбюратор, приступаємо до його демонтажу. Для початку, потрібно від’єднати паливний шланг, що йде від бака до карбюратора. Шланг закріплений пружинним хомутом, зняти його найзручніше за допомогою плоскогубців. Провертаючи шланг акуратними рухами, зніміть його з патрубка. Будьте уважні, тому що якщо в баку є паливо, то вона відразу ж поллється, так що треба буде відразу перетиснути шланг.

Потім потрібно відкрутити два болта кріплення карбюратора до двигуна. Тут буде потрібна натискна головка, інакше до болтів не підлізти. Відкручуючи другий болт, притримуйте карбюратор, щоб він не відвалився під своєю вагою і не пошкодив підвіс пружини.

Відкрутивши болти кріплення карбюратора, зніміть повертає пружину, зробити це зручніше з боку її кріплення до двигуна. Потім, акуратним круговим рухом проти годинникової стрілки, звільніть карбюратор від троса, який відповідає за положення заслінки.

Отже, ми зняли карбюратор, приступаємо до його розбирання. Спочатку потрібно відкрутити болт, який фіксує кришку паливної камери. Майте на увазі, що в камері може залишитися паливо, тому будьте уважні і обережні.

Для очищення карбюратора нам знадобиться або спеціальна рідина, або стандартна «вэдэшка» WD-40. Також буде потрібен тонкий одножильний мідний дріт. Попередньо, з дроту потрібно зняти ізоляцію, т. к. з допомогою оголеною мідної жили ми будемо чистити паливні канали карбюратора.

Під кришкою паливної камери ви побачите пластиковий поплавок, який регулює рівень бензину в камері. Щоб його зняти, потрібно витягнути шпильку, на якій він закріплений. Будьте уважні, під поплавком знаходиться металевий клапан, не втратьте його, оскільки він ніяк не зафіксований у своєму гнізді.

Далі потрібно очистити паливну камеру від нальоту. Рясно змочіть карбюратор і його нутрощі рідиною WD-40 або її аналогом. Насухо протріть всі ганчіркою, потім знову замочіть в рідині. Повторіть цикл кілька разів. З допомогою мідної жили прочистіть всі паливні канали і продуйте їх струменем WD-40. Забруднення камери і каналів – основна причина того, що газонокосарка не заводиться або глухне.

Після очищення карбюратора починаємо його складання в зворотному порядку. Спочатку встановіть металевий клапан у його посадочне місце на поплавці. Потім поплавок з клапаном повертаємо на його місце в паливній камері карбюратора і фіксуємо його шпилькою.

Після цього ставимо назад кришку паливної камери, також попередньо почистивши її рідиною WD-40. Потім починаємо монтаж карбюратора на двигун. Для цього спочатку закріплюємо тягу троса заслінки, чіпляючи її круговим рухом за годинниковою стрілкою.

Закріпивши тягу, кріпимо карбюратор за місцем двома болтами за допомогою накидного ключа. Попередньо рекомендується обережно почистити сам двигун і місце, куди встановлюється крабюратор.

Потім ставимо на місце поворотну пружину заслінки карбюратора і підключаємо паливний шланг. Не забудьте про бензин, який може текти з бака. Після того, як встановіть на місце шланг, переконайтеся, що ви його не пошкодили плоскогубцями і що з’єднання герметично

Після того, як ви поставите карбюратор на місце і приєднайте паливний шланг, рекомендується вигнати потрапив повітря з паливної камери. Для цього злегка отворачивайте болт, що кріпить кришку камери до тих пір, поки з утвореної щілини не поллється паливо. Як тільки полилося, знову щільно затягніть болт.

Далі повертаємо на місце внутрішню кришку повітряного фільтра. Перед тим, як наживлять кріпильні болти, не забудьте з’єднати повітряний шланг з патрубком карбюратора. Після цього щільно затягуємо болти для фіксації кришки.

Залишається тільки поставити назад повітряний фільтр і пластиковий зовнішній кожух. Ще раз нагадуємо, що в разі забруднення повітряного фільтра необхідно замінити його на новий або хоча б почистити старий пилососом. Забившийся пилом фільтр може бути причиною нестабільної роботи двигуна.

Отже, робота закінчена! Як ви бачите, ремонт газонокосарки своїми руками – цілком посильне завдання. Після виконаних маніпуляцій ваша техніка повинна з легкістю заводитися і стабільно працювати. Викладений спосіб допомагає в 90% подібних випадків, але якщо раніше газонокосарка не заводиться або глухне, швидше за все, проблема більш серйозна і все таки доведеться звернутися в сервісний центр садової техніки.

Ми сподіваємося, наш матеріал допоміг вам у вирішенні неполадок вашої газонокосарки!

Leave a Reply

*

captcha *