Причини поломки акумуляторної батареї. Ремонт АКБ. Частина 1

80 відсотків автолюбителів задаються питанням, яким чином відновити джерело живлення. Бо, придбання нового не дуже розумно, оскільки в результаті поганого використання або з інших причин рідні джерела живлення вкрай часто ламаються. Але не варто засмутяться, лагодження джерела живлення власноруч не така вже й важко зробити. Для цього вам буде потрібно зрозуміти тільки в те, що точно могло стати підставою поломки джерела живлення, і випустити відповідно до поломкою потрібний ремонт.

1685152545574dc8fb4f0033.26164495

Трохи про лагодження джерела живлення автомобіля: найбільш поширені несправності та причини їх появи.

Для того щоб розуміти, яким чином полагодити джерело живлення автомобіля, в с самого початку потрібно зрозуміти, через що він не хоче функціонувати, в чому проблема. Про це, та про найбільш популярних поломки акумуляторної батареї читайте внизу. 

Саморозряд акумуляторної батареї 

Схоже властивість властива майже всім автомобільним джерел живлення. Навіть джерело живлення, який не був використаний може без праці розряджатися приблизно на один відсоток на протязі 24 годин. А ось якщо це старий, який побував у використанні, тоді в процесі простою за 24 годину, а її заряд може падати приблизно на три відсотки. Об’єднана така особливість акумуляторної батареї з властивістю електроліту в процесі застою розшаровуватися, через що на дні банок утворюється більш щільна рідина. У свою чергу, це стає причиною появи «паразитних» струмів, які і закликають саморазреженіе. 
Досить важливо! У хвилину, коли джерело живлення в автомобілі розрядився, обов’язково необхідно в ту ж мить зарядити. Зберігати акумуляторну батарею в розрядженому стані ні в якому разі не можна. 

Для того щоб саморазряд не привів до абсолютної поломки джерела живлення. Зокрема, в процесі збереження його необхідно хоча б один-два рази в два місяці заряджати використовуючи при цьому малі струмом. Але якщо джерело живлення протягом усього дня сідає більш інтенсивніше і перевищує три відсотки, значить, у нього є ще й інші дефекти: 

  • присутність забруднень в електроліті;
  • застосування в процесі виробництва джерела живлення неякісних компонентів;
  • попадання в середину акумуляторної батареї сторонніх об’єктів;
  • пачкание зовнішньої поверхні акумуляторної батареї;
  • крах сепараторів.

І ось, якщо ви і наділі експлуатуєте джерело живлення зі схожими дефектами, то він може стовідсотково сісти навіть за один день. Даний джерело живлення автомобіля навряд чи можна буде якимось чином полагодити. 

З’ЯВИЛИСЯ оксиду на вивідних штирів 

До схожому поломки валить або потрапляння на штирі і мідні клеми джерела живлення електроліту, або парів електроліту. Як би там не було, між штирями і клемами псується контакт, через що доводиться вдаватися до автономної очистки окислилися елементів наждачним папером з дрібним зерном. Потім, після закінчення процедури лагодження акумуляторної батареї машини, штирі і клеми потрібно обов’язково потрібно покрити особливим технічним вазеліном, який запобігає появі окислення в майбутньому. 
Також досить поширені короткі замикання. Короткі замикання різнополюсних пластин джерела живлення машини можуть з’являється або в результаті краху сепараторів, або внаслідок осідання на дні акумуляторних банок залишків активної маси.

Іншими причинами короткого замикання можуть бути:

  • надлишкова тряска джерела живлення, який не дуже добре закріплений в підкапотному просторі;
  • застосування електроліту з величезною щільністю;
  • викривлення пластин, що з’явилися в результаті подачі дуже високого струму;
  • тривалий заряд джерела живлення.

Leave a Reply

*

captcha *